Πωλήσεις
- Οι 8 Ανάγκες του ανθρώπου. Ποιες είναι; Πώς τις αξιοποιούμε στην πώληση;
- Τηλεφωνικές πωλήσεις. Πώς δημιουργούμε momentum; Τεχνικές για να νιώσει καλύτερα ο πελάτης και να αυξηθούν οι πιθανότητες πώλησης. Γιατί η πώληση ξεκινάει πριν την παρουσίαση του προϊόντος;
- Τύποι προσωπικότητας. Πώς εμπνέουμε τον καθένα;
- Κλείσιμο συμφωνίας. Η αξία του follow up ως μέθοδος διατήρησης πελατών, δημιουργίας αφοσιωμένων πελατών και προσέλκυσης νέων πελατών.
- Role Play. Διαχείριση αντιρρήσεων.
Αποτελεσματικότητα
- Τα 14 βήματα της εξαιρετικής επιδραστικότητας.
- Πώς ξεκινώ τη μέρα μου αν θέλω κατά τη διάρκειά της να αποδώσω τα μέγιστα, να παράγω πολλαπλάσια, να δημιουργήσω μικρά ή μεγάλα αριστουργήματα;
- Πώς λειτουργεί η μοντελοποίηση των αριστουργηματικών αποτελεσμάτων;
Time Management
- Πώς διαχειρίζομαι το χρόνο μου ώστε να γίνω 10πλάσια πιο παραγωγικός, να κάνω σε μια μέρα όσα άλλοι κάνουν σε μια εβδομάδα ή ακόμα σε έναν μήνα;
Δημιουργία επιχείρησης – Marketing
- Τι συστατικά απαιτούνται για να ξεκινήσει κάποιος τη δική του επιχείρηση;
- Πώς δημιουργείς μια σωστή επαγγελματική εικόνα στα social media;
- Στρατηγική δημιουργίας συγκεκριμένου Πλάνου Δράσης
- “Χάρτες Υλοποίησης Στόχων” του IslandofMan Philosophy.
Public speaking
- Οι ικανότητες ενός δημόσιου ομιλητή.
Negotiations
- Τα 4 επίπεδα διαπραγμάτευσης που οδηγούν σε μια συμφωνία με θετικότερους όρους.
- Δυναμικές συζητήσεις δια ζώσης, μέσω social media, μέσω χρήσης email για την προώθηση μιας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Business needs
- Στάδια της επιχείρησης. Σε ποιο βρισκόμαστε και πώς προχωράμε στο επόμενο;
- Αναγνώριση των αναγκών μας (επαγγελματία – οργανισμού) ώστε να σχεδιαστεί μια στρατηγική που θα οδηγήσει στην μακροπρόθεσμη ευημερία.
- The 5 Ps για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Powers, People, Passions, Problems, Product.
- Στοιχείο εξαιρετικής ικανότητας και βέλτιστης απόδοσης. Πώς το βρίσκουμε και πώς το αξιοποιούμε ώστε να γίνουμε πιο παραγωγικοί, να αυξήσουμε την αποδοτικότητα και τις πωλήσεις μας;
- Η σημασία της λίστας υποψήφιων πελατών.
Branding
- Δημιουργία οράματος.
- Δημιουργία αξιακού συστήματος.
- Δημιουργία brand name.
- Ορισμός target group.
- ‘Αναγνώριση αναγκών των πελατών μας ώστε να μπορούμε να τους προσφέρουμε υπεραξία.
- Στρατηγικός σχεδιασμός – Στοχοθεσία.
- Ορισμός του προϊοντικού πακέτου ή του πακέτου υπηρεσιών.
- Μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη.
- Μετατροπή του πελάτη σε fun.
- Re-Branding (επαγγελματία/οργανισμού) εφόσον χρειαστεί.
- Σύνδεση της μάρκας με έναν ανώτερο σκοπό ο οποίος να ωθεί όλο και περισσότερους ανθρώπους να αποτελούν μέρος του.
Customer relationship Management – Πωλήσεις ΙΙ
- Τι χρειάζεται ο πελάτης για να μας εμπιστευτεί; Τα 6 βήματα δημιουργίας εμπιστοσύνης.
- Πώς αυξάνουμε τις πιθανότητες να επιτευχθεί το κλείσιμο της συμφωνίας με τον πελάτη;
- Πίσω από κάθε προϊόν κρύβεται μια «υπηρεσία». Ποια είναι αυτή;
- Ποιοι είναι οι μύθοι γύρω από την πώληση;
- Πότε μια πώληση είναι πετυχημένη;
- Πώς μπορώ να αυξήσω τις πωλήσεις μου;
- Πώς χτίζουμε σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη;
- Πώς τον κάνουμε να μας συμπαθήσει;
- Η δύναμη των διερευνητικών ερωτήσεων.
- Η δύναμη των κατευθυντικών ερωτήσεων.
- Τα 4 στοιχεία τα οποία πρέπει να γνωρίζει ένας πελάτης για να νιώσει ασφαλής και για να προχωρήσει στην αγορά.
- Η τέχνη της ακρόασης και η σημαντικότητά της στην πώληση, στην επιχειρηματική δραστηριότητα και στην ηγεσία.
Leadership
- Τι είναι ηγεσία;
- Λάθη στις σχέσεις. Πώς να τα αποφύγεις;
- Αξιοπιστία και ανθρώπινες σχέσεις.
- Η τέχνη της ακρόασης. Ενεργητική ακρόαση.
- Διαχείριση συγκρούσεων.
- Διαχείριση ανθρώπινων σχέσεων.
Advanced Leadership
- Υπερατομικότητα: Αρχές ομαδικότητας και ανάπτυξης υγιών σχέσεων σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.
- Πώς δημιουργείς ηγέτες που θα δημιουργήσουν ηγέτες;